17 december 2009

Fint utslagen



9 kommentarer:

Anna sa...

Fin lykta!! Har du köpt den?

Petra sa...

Hihi jag köpte 2 likadana på Rusta förut.
99:- st!

Anna sa...

Jättefina! Det är så fint med lyktor. Köpte en slinga med julgranskulor med lampor i på Hemtex,och där hade dom lagt den i en stor lykta.Så nu måste jag köpa en lykta också =))

Petra sa...

Ja, så kan man ju göra!
Jag har en sån slinga med kulor men har bara hängt den i väntan på en plats...

Anna sa...

Ska kika på lördag om jag hittar nån fin lykta..Var det längesen du köpte på Rusta?
Åker ni till Uppsala i helgen?

Ingela sa...

SMART!!!!!!!!!!
JÄTTEFINT!!!!

Petra sa...

Vi åker till Västerås på lördag & blir kvar där.
Köpte den på rusta nångång i augusti/sept.

Lena sa...

Fint, gulligt;) kram

Anna sa...

Ok då ska jag kika på lördag då..Ska till Borlänge då och slåss med alla andra som ska julhandla.=)