16 november 2009

Tidig morgon..


Tidiigt i morse blev jag väckt av telefonen.


Orolig att det hänt något kastade jag mig ur sängen & sprang snabbt ner för trappen.


Slängde mig över telefonen;- Ja, det är Petra?!?!?!

-Hellu?... säger någon...

- hello säger jag & i den andra änden mal nån en lång harrang på okänt travade språk.....

-VA?!??!

-Hellu, igen......... aujsvbaydajkblsjvbaö

-KE? säger jag..

Han lägger på...

Jag springer upp för trappen igen, skakandes på huvudet... felringning....


Kommer upp i hallen & så ringer det IGEN?!


Samma karl, tjatar på... konstigt språk, fattar INGENTING.....

Han blir glad när jag säger Hello , men sen fortsätter han på sitt språk igen.-..

Lägger på, springer halvvägs upp....


Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.......................

igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.......................


Helvete........

Kutar ner, trött......vill inte att alla i huset skall väckas.


I dont understand you säger jag & slänger på luren.........


Nu slutar det ringa. Jag är pigg & kollar upp landsrumret vilket var 0091- Indien...

Känner ingen där, konstigt... ingen felringning, han ringde ju 3 ggr..........


Någon mer som fått en ringning från 0091?????



3 kommentarer:

Ingela sa...

Nej!!! Och det tackar jag gud för.........
Du,känn dej manad...kaffe idag!!!!!

petrapeps sa...

Haha
Ja en snabb kopp....
Ska till skolan vid 10.45..Men hinner snabbt innan.... OM du har tid då & inte springer med sånna där-..kunder?!?!?!?
hihi

Mammamorin sa...

Hahahaha! Taxidriver in Calcutta? Näe, tack och lov har ingen ringt från Indien!

Fika ni, själv inmundigar jag bara vatten idag... Hm...