16 november 2009

Promenad.....

Jisses... mina ben.... benhinnor....fötter...........tår.............
Värker & dunkar i benhinnor & stortå...

Hade nageltrång som jag förträngt...
Terese ringde ville ha sällskap i mörkret runt sjön... för en sekund glömde jag att jag nyss ätit mat=proppmätt, har nageltrång & dessutom saknar bra skor (plattfotad jäkel är jag)

Drog på mig Fabians gamla inomhusgympaskor....
SÅ nu sitter jag här & framsidan på smalbenen är svällda & har en dunkande stortå...
MEN jag var ju duktig, eller hur!!!

3 kommentarer:

Ingela sa...

Hahahahahahah! Så IMPONERAD!!!!!!*haha*

Mammamorin sa...

Jätteduktig!! Skulle inte orka... men men, så är man ju gammal också! Hahahaha!

Kram!

Emma B sa...

Hurtigt gjort, köpte ett par vattentäta hurtskor på Runes igår, hoppas dom är sköna :)