30 januari 2010



5 kommentarer:

Home No.1 sa...

Och vem är denne glade??? kram Annica.

petra sa...

En granne längre bort som ville kolla på när FBK slog Brynäs :)

Annika Nyström sa...

Detta kan verka konstigt men jag hi´ttar inget annat råd. Du har skrivit om Rodelåkare (små i plast med tyngd att köra i snön med Finns på Barnens hus)i Allt för föräldrar. Jag har letat med ljus och lykta länge och så hittade jag din kommentar. Snälla kan du tipsa om var dessa finns att köpa? Förlåt om jag tränger mig på in i din blogg...har en egen blogg om du vill se vem jag är ankangirlen.blogspot.se

Snälla hjälp....mvh Annika Nyström

Petra sa...

Hej Annika
Jag köpte rodelåkare på barnens hus i Borlänge & även i Västerås...
Detta var iof nåt år sedan....
Hoppas du hittar på dem, de är skojiga & lite nostaligsk blir man ;D

Annika Nyström sa...

Tack snälla då ska jag se om jag hittar dem där/Annika