Alldeles rätt!!!!! man gör det bästa av situationen.....Vill nim ha ett tips....låssas det är onsdag!!!**hahahahahahah!!! Bra film........**leer** Love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ja vi kan väl dela på Stenmarck.Ska han bo varannan vecka haha
Alldeles rätt!!!!! man gör det bästa av situationen.....
SvaraRaderaVill nim ha ett tips....låssas det är onsdag!!!**hahahahahahah!!! Bra film........**leer** Love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ja vi kan väl dela på Stenmarck.Ska han bo varannan vecka haha
SvaraRaderaja vi kan väl dela på Stenmarck.Ska han bo varannan vecka haha
SvaraRadera